FORENINGSPORTAL Foreninger i Solund

FAU Solund Skule

Annet

Skal fremme fellesinteressene til foreldrerådet og medvirke til at barn og unge i Solund og deres foreldre tar aktivt del i, og har reel medvirkning i arbeidet med å skape et trygt, godt og inkluderende skule, lærings- og oppvekst-miljø. Skal jobbe for å skape et godt samarbeid og samhold mellom skole, hjem og lokalmiljø. Arrangerer 17. maifeiringen, skitur til Voss for ungdom i Solund og andre ulike møter og tilstelninger for barn, foreldre og lokalmiljø.

Hardbakke villsaulag SA

Næring/bygdeutvikling

Hardbakke Villsaulag SA såg dagens lys i mars 2020 etter god fødselshjelp av Norsk Kystkulturakademi (NKKA) og Fjordkysten Regional og Geopark (FROG). Målet for laget er å drive moderne landskaps- og villlsaudrift med fokus på berekraftig og lokal samfunns- og næringsutvikling. HVSL er bygdeutvikling og innovasjon med fokus på formidling av handleboren kunnskap, ein møteplass mellom barn, unge, eldre, og eit møte mellom dyr og mennesker der oppgåver knytt til landskapsskjøtsel og villsaudrift vert ein del av årshjulet.

Losnaspelet

Annet

Losnaspelet med sogespelet "Herr Eindride til Losna" tek deg tilbake til mellomalderen, til ein stor dag sommaren 1398. Då har det samlast mykje folk på Losna, både frå øya og bygdene omkring. Dei er komne for å møte den langveisfarande gjesten, herren deira, sjølvaste herr Eindride Erlendsson av Losna, og fylgjet hans.  På Losnaspelet kan du også vere med tilbake til nyare historie, til den tida det var telegrafstasjon, skule, butikk, post, dampskipsekpedisjon, båtbyggeri og seterdrift på øya. Du kan kjøpe kunst i fjøsgalleriet, oppleve friluftsgudsteneste på Kirkjeneset med nesten 360 graders panoramautsikt og du kan vandre i fantastiske Kvernberget med tydelege spor etter kvernsteinhogging. For mange er også tursti-nettet på Losna ei fin oppleving. Velkomen til Losna og Losnaspelet! Med Sognefjorden og mektige Lihesten som bakteppe, kan du nyte livet med god mat og drikke og kome tett innpå lokal og nasjonal historie. Neste Losnaspel er ikkje tidfesta.

Norsk Kystkulturakademi as

Næring/bygdeutvikling

Norsk Kystkulturakademi as har som hovudmål å ta vare på, formidle og videreutvikle kunnskapen som ligger i kystkulturarven, bygget på de store naturgitte ressursene som kysten har å by på. Er aktivitetstilbyder innen friluftsliv, med vekt på kajakk og vandring. tilbyr guidetjenester og utleie. Har egen avdeling med ansatte innen bygningsvern og snekkerarbeid. Om sommeren driver vi Friluftsskuler for barn i samarbeid med friluftsrådet.

Solund sokn

Soknet er ein del av Nordhordland prosti og Bjørgvin bispedøme, og styrast av eit folkevald sokneråd. Tre kyrkjer, eit samfunnshus og fire gravplassar forvaltast av soknerådet. Seks tilsette utgjer litt over to dagsverk, medan soknepresten er tilsett av bispedømet.

Solund Sendebrettlaug

Idrett og friluftsliv

Solund Sendebrettlaug har som føremål å legge til rette for at barn, unge og vaksne i alle aldre skal kunna ha det sosialt og moro med diskgolf (frisbeegolf). Banene skal også vera på eit så høgt kvalitetsmessig nivå, at det skal kunna gjennomførast diskgolfkonkurransar på regionalt og nasjonalt nivå i Solund. Solund er ein spekatakulær diskgolfdestinasjon. Ved å spele på banene våre, får du ei naturoppleving av dei sjeldne.

Solund Sogelag

Historielag

"§ 1. Laget har til føremål å fremje interessa for slekts- og lokalhistorie og kulturvern, samle inn og ta vare på alt som er av verdi for kommunen si soge og som kan fortelje om folk sine levekår gjennom tidene." Solund Sogelag er medlem av Landslaget for lokalhistorie.

SolundFest

Ein innhaldsrik festival med kjekke aktivitetar, god mat og fengande musikk. Vi lovar god stemning! Artistslepp, vassaktivitetar i hamna på dagtid og anna spennande info kjem fortløpande på facebooksida til SolundFest.

Storehaugen Grannelag

Velforeiningar

Storehaugen Grannelag skal fremje trivsel og tryggleik i byggjefeltet.  Dugnader for å vedlikehalde og utvikle leikeplass og deler av  byggefeltet. Trivselskvelder på leikeplassen rundt bålpannen eller  liknende. Loppemarked for inntjening av penger til grannelaget.

UKM SOLUND

Annet

MELD DEG PÅ VIS KVA DU KAN! 22-23 mars 2024 GRENDAHUSET HARDBAKKE FRIST FOR PÅMELDING ONSDAG 20.MARS WWW: UKM.NO SOLUND BAND - TEATER - -DANS - TEGNING - -LITTERATUR- - FLERKAMERA- - SANG - -ARRANGERING NYSIRKUS- -LYSTEKNIKK - -FOLKEMUSIKK - - JOURNALISTIKK - - FOTO COSPLAY -PROGRAMMERING - -SKULPTUR - ELLER?

Vener av Utvær

Velforeiningar

Vener av Utvær er eit frivilleg lag som arbeider for å halde Utvær fyr ved like og ope for besøk. Om sommaren har vi ei vertskapsordning der vertar bur ei veke på fyret i byte mot vedlikehald og omvising av turistar.

Ytre Solund Idrettslag

Idrett og friluftsliv

Ytre Solund Idrettslag har tilbod om ymse treningar, og arrangerer diverse fellesaktivitetar i Ytre Solund. Meir om kva som skjer finn du på facebook-sida til YSIL. YSIL har 9 fjelltrimpostar og treningsrom i Ytre Solund fleribrukshus (tidlegare Straumen skule).

Nyttige lenker

Hardbakke 26